Gebruik jij de juiste woorden als het gaat om jouw niche?

 

Als het gaat om je marketingboodschap zijn de juiste woorden belangrijk.

Met je marketingboodschap zeg je in één zin wat je doet, voor wie je werkt en wat het oplevert. Een voorbeeld uit de coachingswereld:  ik help leidinggevenden bij het verbeteren van de samenwerking in hun team zodat hun prestaties en de sfeer verbeteren’. Klinkt heel anders dan ‘ik ben coach’, of ‘ik ben trainer’ zoals ik ook nog vaak hoor.

Zo’n concrete marketingboodschap blijft ook beter hangen.

En dat is nodig om klanten te krijgen. Als mensen jou en wat je doet onthouden, doen ze een beroep op je als ze dat nodig hebben. Of noemen ze je naam als ze een potentiële klant voor je tegenkomen.

Kies je woorden dus zorgvuldig!

En omdat beelden soms meer zeggen dan 1000 woorden hier een link naar een filmpje dat deze boodschap prachtig illustreert :http://www.youtube.com/watch?v=Z911YK06EYA. Daar kunnen zelfs de juiste woorden niet tegenop!

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0